Campanii de e-mail marketing. Serviciile tale direct in inbox-ul clientilor tai.

Ce sunt campaniile de e-mail marketing?

E-mail marketingul imbogateste comunicatiile in mediul afacerilor, targeteaza anumite piete cheie, fiind in acelasi timp rentabil si prietenos cu mediul. Campaniile de e-mail marketing sunt o metoda eficienta de a fii mereu in contact cu clientii tai si de a-ti promova afacerea.

O campanie de e-mail marketing te ajuta sa ajungi la pietele tinta, asigura fidelizarea clientilor actuali si fixarea unor piete noi. Poti monitoriza cu usurinta eficienta ei si te poti convinge ca rentabilitatea investiei este substantial mai mare decat in cazul altor campanii de marketing mai traditionale.

Initiaza o campanie de e-mail marketing eficienta si lasa internetul sa lucreze pentru tine ghidand mereu clientii inspre afacerea ta.
Cum functioneaza campaniile de e-mail marketing?

Sunt create e-mail-uri pentru a fi trimise unor anumiti membri tinta din lista ta de e-mail-uri, oferindu-le acestora un e-mail personalizat care contine informatiile de care sunt interesati sau pe care le-au solicitat. Promovezi astfel increderea si loialitatea fata de o companie, si iti cresti in acelasi timp vanzarile.
promovare campanii email marketing
Beneficiile unei campanii de e-mail marketing

Rentabilitatea investitiei

Rezultatele sunt intotdeauna tot ceea ce conteaza, iar e-mail marketing-ul s-a dovedit a avea o rata excelenta a rentabilitatii investitiilor: se estimeaza ca prin e-mail marketing se castiga aproximativ 40£ pentru fiecare 1£ investit.

Efecte imediate

Datorita caracterului imediat al unui e-mail, puteti observa rezultate la doar cateva minute dupa trimiterea e-mail-urilor.

Arie de acoperire globala

Ce alta platforma de marketing iti permite sa trimiti mesaje instant catre mii de oamenii din intreaga lume?

Abilitatea de a urmari implicarea clientilor (user engagement)

Poti tine evidenta unor parametri precum numarul de persoane care au deschis e-mail-ul, numarul de persoane care au dat clic pe un link din e-mail, care dintre link-urile dintr-un e-mail a fost cel mai accesat sau daca e-mail-ul tau a ajuns in inbox-ul destinatarului.